Zahlavi

Podlehnete opravdu kvalitní reklamě ?
... aneb jak jsem vyhodil 10tis. Kč

Život člověka je plný příhod. Některé zážitky jsou vyjímečné. V takovém případě se autor "neudrží" a má potřebu se o svoje pocity podělit s okolím.
Přesně do tohoto stádia jsem dospěl během absolvování placeného kurzu
"S profíky v zádech".
Zvažujete-li, že se tohoto či podobného marketingového školení zúčastníte možná oceníte pár postřehů, které mohou hrát roli ve Vašem rozhodování. Mne kurz zatím naučil pouze to, že za svým cílem nechodí "v rukavičkách" a slova, která mají v normálním světě svůj přesný význam se ve světě marketingu překrucují a hranice mezi pravdou a lží je velmi, velmi nestálá a relativní.
 
toto je odkaz, kterému jsem se měl vyhnout

pátek 11. prosince 2015

Důvod č.1 - Pavel Fara neumí česky ... nerozumíme si

V teleshopingu, kterým  Pavel Fara získává platící účastníky pro svůj kurz "S profíky v zádech" Pavel  doslova říká
cituji:
Staneme se vaším průvodcem na internetu na celý rok. Dvanáct měsíců vás budeme držet za ruku a budeme vám pomáhat se vším kolem vašeho internetového motoru a jeho paliva.
Na webu Pavel Fare dále uvádí, cituji:
Balíček Digitální asistent je určený pro podnikatele, kteří nechtějí řešit na různých místech to, kdo jim udělá SEO, kdo jim upraví web, pomůže jim s reklamní kampaní nebo s Facebookem.

Toto mi říká člověk, který hovoří v kontextu - umím a naučím tě efektivně ovládat a používat nejenom PPC, tvůj obchod díky správně nastavené PPC může více vydělávat.

Na tomto blogu budu postupně publikovat 20 důvodů proč jsem neměl do kurzu Pavla Fary investovat ani korunu. Pokud Vás můj pohled na situaci zajímá sledujte, sdílejte ...


Můžeme jistě vést dlouhé polemiky o tom jaký je správný výklad výše uvedených citátu. Existuje také Ústav pro jazyk český na který se můžeme obrátit pro objektivní rozbor.

Ale můj výklad byl a je, že mi Pavel chce vysvětlit jak s PPC správně pracovat. Dále jsem si vyložil, že během celého roku se na něj mohu obrátit s dotazem na téma PPC. A slova "budeme vás držet za ruku" jsem si vyložil, že se společně podíváme na nějaký MŮJ konkrétní problém, který potřebuji řešit.

Tedy podíváme se na nějakou mojí konkrétní PPC kampaň a dostanu k ní komentář, doporučení, radu - protože je to o zkušenostech, které nemám a které si tedy kupuji. Součástí kurzu je "komentář" k existujícím webům, které účastníci kurzu již provozují. Mimochodem tento "komentář" mi dodnes Pavel Fara také nedodal. Domníval jsem se tedy, že "Profíci" nejen shlédnout stávající stav webu, ale obětují 15minut svého života a podělí se o své zkušenosti a  sdělí mi jejich názor na moji konkrétní PPC kampaň.

Tento můj výklad byl a je zcela odlišný od výkladu Pavla Fary.

Když jsem udělal "miniaturní" PPC kampaň na školní aktovky, která obsahovala 5 inzerátů a požádal jsem emailem podporu "S profíky v zádech" o kontrolu a o jejich názor na moji PPC reklamní sestavu, tak aniž se zajímali o to jak je kampaň velká, kolik má inzerátů a seznámili se blíže s tím co mne trápí a s čím potřebuji pomoc a poradit
=> tak mi obratem zaslali odpověď, že toto je nad rámec již zaplaceného kurzu a že si tuto službu mohu přiobjednat za 800 Kč za hodinu.

Vzhledem k rychlosti s kterou mi odpověď z podpory kurzu "S profíky v zádech" dorazila a vzhledem k jasnému stanovisku, kterým mě podpora odpálila a neměla nejmenší zájem můj dotaz řešit - jsem si jistý, že dopředu věděli jak se v podobné situaci zachovají a pouze tento svůj postoj neměli potřebu dopředu zveřejňovat, neboť "Když ptáčka chytají pěkně mu zpívají".

Kolik lidí by se do kurzu přihlásilo pokud by v náborovém videu Pavel popravdě sdělil co si pod pojmem "rok budeme vaším průvodcem" + "12 měsíců vás budeme držet za ruku" + "pomůžeme jim s reklamní kampaní" ve skutečnosti představuje ?

Fakt nechápu co mi vlastně pod těmito frázemi Pavel prodal. Na to jak v uživatelském rozhraní PPC něco naklikat Pavla opravdu nepotřebuji. Klikat kampaně co nefungují jsme uměli i před kurzem a bohužel i po kurzu. A když náhodou něco naklikat neumím tak bezplatně zavolám přímo na českou podporu Googlu, kde má obsluha přímý přístup do mé kampaně a ochotně mi cokoliv naklikat pomůže.

... čeština je složitý jazyk a dle mého názoru ho Pavel dostatečně neovládá a pak si nerozumíme

... nebo ho ovládá až příliš dobře ? A celé to krásně zapadá do "české podnikatelské kultury" ?

Pavle proč lidem neříkáš v teleshopingu : " za 800Kč na hodinu vám budu pomáhat se vším ... "

Že by takové sdělení snížilo počet účastníků ? Určitě, ale také by nevznikl tento blog :-)

Zajímají Vás další finty Pavla Fary ? Přidejte se do facebook skupiny "s profíky na lopatě", sledujte  Facebook s profíky v zádech 

Žádné komentáře:

Okomentovat